Thursday, July 21, 2011

YANG SEBENARNYA....

BABE, SHA & L
Mood : xtau...

Sebenarnye xde cte best pn...tiap2 ari cm biase je...cm slalu g kje n blik kje n tdo n mkn...hhahah...sebenarnye nk cerita tujuan sebenar aku smbung berblog setelah mniggalkn nye dlu....lme gak pk nk smbung or x...tp ade bnda yg sgt pnting menguatkn aku terus berblog...bkn sbb nk cte pe yg aku buat tiap ari...tp bnda yg penting aku rse nk berkongsi dgn bff aku...

sejak aku da berkahwin n L (bff aku) msuk blaja jarang kami dpt berbual n cte hal msing2....kalo dlu slalu je mnyakat antara satu sama lain...n aku rasa berblog adalah salah satu cara untuk ktorang bertiga berhubung...bertiga maksudnya aku babe n L....org lain nk bace 2 da kira satu kelebihan la kat blog aku....tujuan aku cume satu merpatkn hubungan kami shj...slah sorg dr bff aku plak menyokong supaya aku tlis blog aku ni blik...bg aku blog ni byk tujuan...jd guna la sebaik yg mungkin....

nota xde kaki : Babe, L...korang la bff aku..ala sepatutnya bwt entri ni time frenship day...xpe xlme je lg...

L AKU CURIK GMBA NI DR FOLDER KO...NK BG KE X LANTAK LA...SBB ADE MUKE AKU GAK...HEHEH

5 comments:

  1. hhahaha, aku pun byk curik gamba dari folder L jugak.. miahaha...

    ReplyDelete
  2. ce3. gambo ni time ko single lg la. hehehe. we cant connect each other like before. masing2 ade commitment. soon, ko ade baby. lg la bz. babe yg xde baby tu pun mcm ade baby. :P

    what will happen next kita x taw kan? hope kita still stick together like no others. aku xnak la kawan time senang jek same2.

    no matter what, korg akan sentiasa membebel kalau aku buat salah kan? janji?! hehehe.

    terasa hati tu normal la. adik beradik pun terasa kan. ni lg la bukan darah daging. kwn aku x ramai. tp yg aku boleh percaya, korg jek la. :')

    ReplyDelete
  3. jgn wat aku nangis leh x L???....sme la ngn aku l..kwn rmai tp ngn korg still the best...xtau nape walaupn jrg jmpe tp kalo ade pe2 stil nk kongsi ngn korg dlu...terasa ati???....byk kot??...ahhaha...

    ReplyDelete
  4. pehh tacing giler bace komen L nie.. sama dgn aku kawan2 kuar hang up korg berdua jer.. yg lain semua just dalam fb borak2.. sebab laki aku percaya je kalau kuar dgn korang.. miahahaha..

    weyhh L.. baby aku ade 3 org tau.. baby besar 1 org.. mana nye aku tak bz..

    ReplyDelete
  5. hahaha....baby besar 2 mlm2 merengek mntak cekodok lak...ahhahah

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers