Friday, July 1, 2011

TUNGU PUNYA TUNGGU BULAN X TIMBUL-TIMBUL!!!

Mood: sakit perut...selera mkn hancur...wat kje pn mls...

Ni cte smlm ni...aku menunggu EN. MOHD TARMIMI ZAKARIA 2 smpai sakit pgang....huh!

Sebelum balik kerja smlm dia ade msg aku ckp lps kje nk g bli barag dapur...pas2 time msg 2 dia ckp betri dia da abs n kul 6 dia akan kuar dr popye 2...kalo dia kuar kul 6 dlm 6suku dia smpai la sni...slalunye mmg cm2 la...sbb xde la jauh sgt pn..

Dengan confidentnye aku pn trun dr opis kul 615 ptg tanpa sms or call dia...pk dia da ade kt bawah la kn...da smpai kt bwh aku usha2 dia xsmpai lg...aku pn rse dia on the way kot...aku pn sms la dia

aku:"da kuar ke?"
EN MOHD TARMIMI : "jap lum kuar lg ni"

~aku da hangin~

Aku : "la...kate nk kuar kul 6..sy da tunggu kt bwh igt betri awak da abis"
EN MOHD TARMIMI : "sowi kne cover jap" (kne cover org lain sbb xde org)
Aku : "lambat lg la ni???" (cm nk marah)
EN MOHD TARMIMI : "jap nk kuar la ni"

~sms dia yg last 2 xleh nk caya sgt sbb nk kuar 2 maknanye xkuar lg...msih duk kt stu...~

Aku tungu punya tunggu 35min lps 2 br dia smpai dgn gelabahnye....hahaha...tau takut...ye la sbb aku bkn leh diri lme2....tp ble da naik kreta xde la nk mrh sgt...da dia kne kje..aku pn slh gak nape xmsg awal2...

Dalam masa aku tunggu 2 aku duk usha org lalu lalang kt bawah opis ni tau...hehehe...pling aku ske nengok budak2 kecik yg belajar menari balet...kt sebelah opis aku ni ade kelas menari...tp ptg td maybe klas tuk bdak2 kecik menari balet...comel sgt pkai skirt 2..pas2 pakai stokin n kasut balet...sume warna putih...time 2 gak aku leh tringat kt mahirah....hahaha....ko rse2 kn babe kalo mahirah balaja menari balet 2 cmne la agaknye kn...cmne la dia menari kn???....hhehehe

smpai sni je la rni...sok nk scan baby...tggu update ari isnin kalo nk tau jentina baby aku...tp aku rse boy...hehehe...ok la bye...

5 comments:

  1. hhahahha..aku tak leh nk rase...
    tapi laki aku awal2 da bgtahu jgn masuk kan dia class ballet.. tak tutup aurat.. miahahaha

    ReplyDelete
  2. aku da awl2 lg pk laki ko mesti xbg kn...ye la mmg xtutup aurat pn...tp bygkn dia dia menari balet...adoii...pe la dia akan wat nti...ahhah...

    ReplyDelete
  3. aku rase budak2 penari ballet tuh lemah lembut.. masuk mahirah kalu.. abih dia buli nye.. semalm tetibe je tanpa motip dia tarik tudung kawan class sarah...

    ReplyDelete
  4. hahhaha...ganas la...kne msuk klas karate ni...xpn silat gayung...

    ReplyDelete
  5. untung sgt la kalo die nak ikut peraturan. hahaha.

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers