Sunday, July 10, 2011

NAMA BABY!!

Mood : bosan (lepak umah mama)

Aku rse cm teruk kot sbb aku xsediakn lg nama ank aku....heehe...bz sgt smpai nme ank pn xsempat mau pk...lg2 xtau jentina ank ni 2 yg xtau nk nme kn pe...br2 ni je kelam kabut gak aku crik nme...ade gak la yg aku mnat...ckp kt laki aku pn dia ckp ok....laki aku lg la bila aku tya nk nme pe dia leh jawap nth...dia xpk lg ktenye....huh!....bila nth nk pk...tp dia xkisah psl nme yg aku pilih...asalkn ade maksud kn....

skang ni tren kalo lelaki 3 perkataan...pmpuan pn ade gak yg 3 or dua....bg aku mula2 xnk buh 3 sbb rse cm berat je....rse nk buh dua je...tp tbe2 rse cm nk buh 3 gak...yg penting kalo lelaki mesti kne ade mohammad...yg pmpuan xkisah la...sbb nme aku bkn ade siti ke nur ke...jd xksh buh pe2 pn...pening gak kn nk pk nme ank nii....

Rase2nye time2 cmni aku da leh pk nme ank ke blum????...ke awal sgt yer???...heheh...org lain belum ngndung pn da ade nme anak....aku ni hint2 pn xde lg....tp ade dua 3 nme yg aku berkenan...nti aku tuliskn kt bwh...kalo korg ade cadangan lg bgtau la nme baby yer...kalo leh maksud skali...nme yg kt bwh ni aku nk letak blakang nme ank aku....lelaki aku mmg minat satu nme je...kalo pmpuan aku mnat dua nme...kalo ade cadangan lain bley gak bgtau....mne tau nme yg korg bg akn tertulis di surat branak ank aku...hehehehe...ni nme yg aku minat...

QUSYAIRI
QALESYA
QAISARA

cm artis kn...hahaha...tp mmg aku nk huruf Q 2....yg penting biarlah maksud yg eleok2...

ok smpai sini je la...bye...

Nota xde kaki : Babe nme ank2 ko sgt best bg aku...bg la cdngan skit...

6 comments:

  1. hahaha nama2 anak2 aku berzaman da simpan dari aku 3 bulan..heheheh
    nama nie kdg2 ikut peribadi jugak sha.. mcm marsya, aku letak belakang dia afiqah maksudnye yg pemurah,so memang dia pemurah dia tak kedekut dgn adik dgn kakak dia.. hehehe
    mahirah:: yg mahir.. ko pun tgk dia pandai mcm2 kan.. aida::keberuntungan
    maisarah::kesenangan akma:: Yang sempurna so semua bende dia nk perfek, bju sekolah kalau kedut sikit pun tak boleh..
    so nama nie sgt penting maksudnye..

    ReplyDelete
  2. like info yg babe bg!!! :)

    ReplyDelete
  3. 2 la nme ni membentuk keperibadian...yg nme2 kt atas ni sume da ade maksud2nye babe...sbb 2 nme qusyairi 2 aku amik Q sbb aku cr yg KHU xjmpe lak maksudnye...skang nk cr nme yg depannye plak...

    ReplyDelete
  4. skang ni pmpuan mmg cm nk pilih DHIA QALESYA
    DHIA - SINARAN, CAHAYA SINARAN
    QALESYA - MURNI
    atau pn DHIA QAISARA
    QAISARA - PERMAISURI

    laki je yg depan aku xtau nk buh ape...

    ReplyDelete
  5. alamak nama lelaki ye..
    hehehehe aku ade1 je nama lelaki dari dulu sampai sekarang muhaimin azim, tapi sekrang kena tukar no more "min" kat belakang tuh.. elergik okeyh!
    nnti aku usha2 ye sha..

    ReplyDelete
  6. ok...ade satu aku bekenan tp takut ssh nk sebut...hahaha nk buh ni

    MOHAMMAD AISY QUSYAIRI

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers