Monday, July 18, 2011

Rezki Anak!!!...

Mood : ngntuk dan ngntuk lg....(sejak ngndung ni lps mkn mesti ngntuk)

Ari ni sebenarnye xde bnda pn nk cte....sbb xde bnda best kot...hehehe...atau pn sbb aku ngntuk...padahal smlm tdo awal la...maybe tdo xnyenyak sgt cm dlu...posisi pe pn sume xkena...huhuh...nk suh tdo berdiri ke pe??...xpe bkn sume org dpt rse cmne aku rse...nikmat ibu mengandung....

trus ke tajuk asal yer...td br dpt sms dr laki aku...dia ckp dia dpt tawaran jd manager training....naik pangkat woooo....Alhamdulillah setelah setahun lebih dia kje stu akhirnya dpt jugak dia jd manager...sebelum ni kje kuli je...mula2 dlu malu gak nk ckp laki aku kje ape..tp lme2 aku rse aku bangga sbb laki aku wat kje yg halal,...bia la gji xsebesar mne pn...xbesar pn tiap2 ari kot aku mkn kt luar...hahahah...pas2 slalu gak dpt mkn ayam free(mmg selalu smpai aku jemu)...

akhirnya kesabaran ktorang berdua berbaloi jugak...ni sume rezki ank kami...betul la setiap ank 2 Allah da tentukn rezkinye...

aku bersyukur sgt..sebelum ni laki aku mntak kje dekat amanah ikhtiar malaysia kne tolak sbb alasan nye "sy nk org kedah"...pas2 bg alasan kte laki aku gagal ujian pe nth...padahal ujian 2 xde pn...mak aku ckp xpe bkn rezki laki aku....harap rezki kami makin bertambah...syukur Alhamdulillah...berkat sabar da usaha....

ok la bye...sronok sgt rini...

3 comments:

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers