Monday, July 11, 2011

AMIK KAU!!...KO IGT KO SORG JE ADE???


Mood : PO ohhh PO

Xabis2 lg kes sal buku KASIH YANG SUCI 2...mmg aku nk sgt bace...ritu laki aku ckp kt popular wangsa walk 2 ade jual pas2 laki aku g org 2 ckp da sold out...xsmpai smggu da abis...adoiii...kempunan lg la aku...tp aku xpk sgt pn...xde la aku mntak2 ngn laki aku suh bli sgt2...dlm ati aku ckp "xpe nti aku carik sendiri la"...xske la nyusahkn dia...yg nk bace aku bkn dia..tp jauh disudut ati sedih sbb xdpt abiskn bace buku 2...terkilan pn ade...bengang sbb aku ni pembaca yg lembab...da tau buku org ritu bace la cepat2 kn...

Bila aku dpt tau je buku 2 da sold out kt popular wangsa walk mall 2 aku pn da mls nk pk...xnk pk pn sbb babe ckp jgn pk sgt la nti xde la nk sgt bnda 2....aku pn wat xtau je la...da xde rezki aku nk bce buku 2 bg abis kn....lme gak la aku syap je psl buku 2...tp laki aku ni sgt phm prangai org ngndung ni dia cr gak buku 2 smpai dpt....aku igt dia da xksh sal buku 2...

Smlm dia blik kje ptg 2 aku duk membungkang atas sofa dengan remote di tgn smbil nengok tv...hehehe...istri mithali la kata kn...sepatutnye smbut suami 2 amik kn helmet ke pe ke...hahaha...dia pn msuk umh cm biase bkak bju kje n bring depan tv...smpai cte yg aku nengok 2 abis...pas2 dia tegur aku...

SUAMI : "G LA NENGOK ADE KUIH ATAS MEJA 2 BLI TD"
AKU : "MNE??"
(aku xnmpk plastik kuih pn...aku igt apam malik ke pe..mmg ngh lapo pn)
SUAMI : "NENGOK LA ATAS MEJA 2"
(aku jenguk cm2 je dr sofa xbgun pn...sbb slalu nye leh nmpk la)
AKU : " KUIH PE?"
SUAMI : " G LA NENGOK"

aku ngn bermalas-malasan bgun nengok atas meja ade buku KASEH YANG SUCI...smpai ke telinga kot aku senyum...aku cume tya bli ktne je...xtau da nk ckp pe...heheh...cm dpt hadiah ipad jek...ye la xsangka lak dia bli gak buku 2 tuk aku...aku igt dia da xksh da...ptg 2 mmg senyum smpai telinga la...hehehe...dia pn senyum je...aku jrg dpt brg2 dr dia...jd setiap brg yg dia bg mmg sgt berharga xkira la harga RM19.90 pn....ni la adiah berharga 2>>>>>


Nota xde kaki : birthday dia 9 Julai tp aku yg dpt hadiah...TQ CYG...

3 comments:

  1. nak pinjammmmmmmmm!!!!!!!!!!! hehehe

    ReplyDelete
  2. ok...tggu nti jmpe aku bg...aku nk bce yg ko br bli 2 gak...

    ReplyDelete
  3. sebelum ko terkilan baik die berusaha :)

    nota ibu jari kaki : indahnya nikmat sabar

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers