Wednesday, July 6, 2011

MY BABY!!!

Mood: xde mood...

senin ritu aku da jji nk upload gmba scan kn...rini br bley upload coz smlm cuti cek baby dlm perut ni...ni la gmba my first baby...




















ni la gmbanye...nmpk x kepala dia 2...doc just print kepala dia je...

yg bawah 2 xtau la doc 2 tlis pe..heheh


aku xde la nk g wat scan 3d ke 4d ke...yela tau dia sihat n cukup sifat sudah la...ade org sggup berhabis duit wat scan 4d sume...tp aku ckup la sekadar tau yg dia sihat...yg lain tggu je la dia kuar...suami kate nk nengok lg aku ckp nti baby da kuar nengok la puas2...ni kalo stakat nengok kt screen 2 bkn leh pegang...xslh pn nk wat scan 4d ke pe ke...xksh pn ank ko kn ske ati ko la...tp baik aku abiskn duit tuk perbelanjaan baby selepas dia kuar nti..aku bkn la org yg byk sgt duit...kt situ aku sedar...ye la nk cek aku ngndung kt klinik pn aku xckup duit...aku just cek kai pregnent test yg bli kt watson dgn harga RM5.60 jek....test skali plak 2...cek preg pn kt kelinik kesihatan kerajaan je...xpnh cek kt klinik swasta pn...bnda sme jugak dia wat pas2 free jek krjaan...psl menuggu 2 biase la...

sbelum ni ade gak yg suh aku g scan awal2 yela takut baby xshat ke pe ke kn..tp aku tetap ngn pendirian aku tuk wat scan sekali shj...alhamdulillah...sumenye shat...

Syukur sgt baby ni xbyak ragam...dia tau kepayahan mama dia...n ayah dia jugak...

nota xde kaki:(nk gak tiru babe) tiru skit je babe bkn sume pn...org xprasan pn kn...tp ade stengah org 2 sebijik2 kot nk tiru...bley la???....baik ko copy paste jek...xde kreativiti lansung....

6 comments:

  1. hahaha nota aku berkaki la sha..
    sha nnti kat kerjaan akan scan bby dalam 7 bulan ke 8 bulan nnti... =]

    ReplyDelete
  2. kt KK tmpat aku cek 2 mmg xde babe...dia akan suh scan kt luar..sbb akk aku dlu kt stu gak dia suh scan kt luar...sbb 2 aku g klinik swasta 2...

    ReplyDelete
  3. da mcm klinik desa lak kk kat kl tuh sha.. ehehehe

    ReplyDelete
  4. mmg klinik 2 cm lame pn...

    ReplyDelete
  5. oih! nota kaki ko cume cite pasal tiru jek? adeiiii. hahaha. ni mesti ko nak cite mende lain tp tersimpang cite lain. :)

    ReplyDelete
  6. hahahah....btul 2 L...ko sorg jek yg prasan...last2 aku lupe nk tlis pe...bia kn je la...hahaha

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers