Monday, March 19, 2012

testing...

try berblog di rumah ...guna galaxy Y aku yg cumel ni...

sedang menonton ape celop...pe pandangan korang tetang cte ni?...best ke?..xbest ke?..suam2 kuku ke?...hehe...bg aku cm biase jek sbb jln crite cm hantu bonceng kn?...tp di sebabkn da xde cte lain layannn je la...haha...

Time2 ni mesti korang ngh santai2 ngn famli kn?..time cmni aku br setel2 kje umh n mkn with hubby..n time 2 rest...penat seharian bekerja kt opis pas2 smbung plak wat kje2 umh...cm ank 6 je...haha...ni br ank sorg kalo dua tiga mau pengsan...hubby slalu tlong kmas umh je sbb yg lain2 dia xbrape reti dan aku xbrape suka cara dia sdai kain n lipat...sgt xkemas...terabur sume...skt mata aku nengok...hehe...jd hal2 kain bju biar aku yg wat...hubby tlong nengok ank je...

Sok kalo ade msa aku akn update email kaklong rsenye td ade 6 lg kot...yg sempat aku baca satu je...tajuknya cara ilangkn ngntuk ktika kje...mesti xsbr kn...ye la aku rse msti rmai yg slalu ngntuk kn..lg2 lps mkn...haha...aku pn same la...hehe...tggu sok yer...

Ok la da ngntuk icha da sdap tido da...nk g join dia skali...bye sume..

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers