Wednesday, March 7, 2012

MISTERI....(email dari kaklong)

Ari ni aku da nk start blogkn email2 yang kaklong bg aku da xnk fowardkn...hehehe...bia korang bukak blog aku br leh bace email2 yg selame ni aku foward kn 2...dalam masa yang sme kira setiap ari ade gak la yg aku nk tuliskn kn...xkn nk cte psl diri sendri jek...org pn boring nk baca okeyyy....

ari ni satart email yg aku x foward lg kt korang tp aku ade la tambah2kn skit kn...enjoy la yer...

First story kaklong email kt aku psl MISTERI...aku pn teruja gak nk bukak n nengok email 2...
























TEKAN GAMBA NK TUMBESARAN KALO XNMPK TULISAN OK??...

seram xabis lg sbb td duk amik gamba opis tbe2 nmpk byg2 dlm gamba 2..rupenye bayang sendiri...seram jek...ahhaha

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers