Wednesday, March 7, 2012

MENCURI!!!....



Da lme x berblog ni...maybe sbb ade org asik nk skodeng aku pye blog sume kot...pas2 sbuk kte aku nyibuk hal dia padahal dia yg sbuk hal aku...kira sme je la kn...lantak ko la...nk lingkup ke pe...

Ok kali ni nk cte sal mencuri ni....ala tajuk pn da mencuri kn...xkn la nk cte sal lain plak kn...bnda ni da lme pn jd tp ari ni br aku nk cte...rmai kot bdak opis aku yg xtau lg..cuma nk bg peringatan...bos ku pn xtau lg...

Kecurian ni berlaku kt opis aku...yg jd mangsa adalah meja aku...maybe sbb meja aku je kot yg ade duit...haahha...mula2 ade 15hinggit dlm laci meja aku ni...aku da siap2 kira sblum kuar g mkn...duit 2 bkn duit aku tp duit yg bos bg kalo nk bli alat tulis or file or kertas...jd baki duit mmg tggl 15hinggit je...blik je dr mkn aku cek blik duit 2 tggal 5hinggit je...10hinggit da ilang...TOYOL KE???



Betul ke ade TOYOL??....setahu aku toyol mmg slalu amik sehelai je sbb dia xreti kira kn....nk di jadikan cerita aku pn wat la umpan sehari selepas 2...dlm beberapa hari umpan 2 xla menjadi...maybe sbb letak 5hinggit je...xcukup kot nk wat mkn...ritu spuluh hinggit leh la bli nsi n air,...hahhaa...kebetulan plak aku cuti ari khamis sbb anta ank g cucuk...ari jumaat 2 pg2 aku dtg nengok duit lima hinggit da ilang...hahha....sah la ade yg pjg tgn dlm opis aku ni...kalo nk kate toyol mesti tiap2 ari tau...toyol kne kerja tiap2 ari kn...hahahha...ni mesti toyol kepala hitam(manusia la)sbelum ni xpnh pn jd kecurian or pe2 la...setelah setahun kje kt sni br ade kes cmni...aku ade gak syak tp aku xnmpk mls mau tuduh nti kte aku fitnah plak kn...kalo ko sorg je yg ade kt opis da sah2 la ko kn???....xckup ke gaji bos bg...byk sgt ke tagungan 2...cian aku kt org yg cmni..

kita ni byak pilihan tp mencuri gak yg ko pilih kn??



rsenye jari dia terlalu byak cm gamba ni smpai xtertahan nk mencurik jek...hahha...geli lak aku nengok gamba ni...jari cm beranak pinak...



Nasihat aku kalo duit curi wat mkn mmg xselamat la ko dunia akhirat....sekian...

Nota xde kaki:Kepada Staf2 SAL NETWORK DESIGN sila2 la berhati2 ye dgn barangan berharga anda...jgn simpan or letak merata...hard disk pn sme...skang hard disk ni mahal...baik beringat sebelum terkena...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers