Thursday, September 29, 2011

yeah!!...da beli da....

Mood : best rini...

Smlm lps je blik dr klinik trus anto memey g wangsa walk mall...dia kne msuk kje kul 12...tp sempat lg dating ngn dia kt NZ...mkn bihun grg...hehehe....smlm temujanji kt KKslayang 2 kul 10 kalo kul 8 aku g sendri je...tp bila pk nurse 2 ckp awk ni bila2 mse je yer bley besalin trus cm takut nk drive g sendri....anto je memey trus aku g umh mama...mmg xkn blik umh sendri skang takut kalo da skt2 kt umh aku sorg2 lg la wat aku gelabah2...hehehe...skang kalo skt mesti nk memey ade sebelah...sbb nk suh dia nengok cmne aku skt...xkn aku sorg je kn nk rse...hehehe...

Sampai je umh mama trus ajak mama g giant niat nk cr ubt tuk lps besalin 2...nk bli 2 je mula2...tp adik aku ade ckp kt giant ade sale playpen tuk baby 2....kebetulan ade duit baik aku bli je...lg2 ngh murah kn....trus g giant pas2 trus nengok playpen 2...mmg murah la...RM129 je...tp simple je la...bkn yg ade kelambu n corak2 bagai....aku trus amik...xmo da pk2..bkn sng nk dpt harga RM129 2...sale smpai 2 Okt je plak 2...takut stok lak xde....memey ckp amik je la...aku ni mmg jenis ske usha2 dlu...hehehe...tp yg ni mmg trus suh dak giant 2 amik n trus aku g byr...pas2 bli ubt lps besalin n trus blik...ubt besalin aku bli jenanma Puteri Rembulan Haga dlm RM 285 ni pn xamik bengkung ngn tungku...mahaiiiiii!!....xpe la tuk bdn seendri yg nk pkai lme ni kn...my sis sume pkai jenama ni sbb xpns tuk baby menyusu badan...ni sume mak aku yg suh bli..aku ikut kn je...psl ubt mmg aku xberkira....

smpai je kt umh niat ati ank bukk playpen 2 n nk amik gamba la kn...tp belum bukak lg ank buah aku yg dua org ni da duduk atas kotak playpen 2...siap henjut2 wat cm naik kuda....lupe plak mau snap gamba...hehhehe...blum bkk lg da cmni bdak2 ni...kalo aku bukak ni mau xsempat tuk ank aku nti...hehehe....trus batalkn niat tuk bukak..
ammar (1tahun 1bln)
aflah (1 thun 3 bln)

ni la budak dua org yg ade kt umh mak n ayah aku....ank akk2 aku...nti ank aku kuar kne jd geng dorg la plak....sbb dorg la aku bli playpen 2...takut ank aku kne pijak...huhuhu...da la aku berpantang kt umh mak aku...dak2 ni da pndai jln n belari2 da....kalo ank aku kuar laki gak mmg adik aku pening pale la nk jge tiga2 skali....hahaha....

ok smpai sni je dlu...barg baby sume da lengkap...tp aku blum kemas brg n buh dlm kreta lg...hehehe....

1 comment:

  1. hoih! balik nie kemas beg sumbat dalam bonet kete!.. adoilah..

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers