Friday, October 7, 2011

SATU LG!!!!

Mood : kekenyangan....

lme gak xupdate...skang ni stiap mggu kne g cek baby...ye la da msuk 37 mggu da...bila2 mase je leh branak ni...brg sume sudah ade dlm bonet kreta...tggu sakt je ni...xlarat da nk bwk perut ni naik n turun umh yg tingkat 3 2...n opis plak tingkat dua....satu ari kalo dikira2 termasuk la time lunch aku menaiki tangga 7 tingkat....huh...letih mama tau...lps da kuar nti suh papa plak yg bwk naik yer...hehehe...(tibe2 je suh baby pggil bapaknye papa)...

aku da decide nme ank mesti buh MUHAMMAD HAZIQ QUSYAIRI....xksh la pjg ke pe ke...da berkenan sgt nme 2...2 kalo laki kalo pmpuan kuarnye nk buh QALEESYA....tp org ckp da aku org pggil sha nti ank nk pggil sha jugak ke..nth la...pmpuan ni aku xbrape nk konfiden sbb naluri keibuan ni menyatakan ank aku lelaki....

bebalik pada tajuk utama yer...aku da xcukup duit sebenarnye nk beli satu lg bnda alah ni...pk2 nti dlu kot...atau pn xbrape nk perlu..bnda 2 adalah 'baby car seat'....aku nk bli tp wat mse skang duit sgt2 terhad tuk waktu besalin nti...jd perlu ke bli skang or tggu aku lps pantang..bila pk2 blik kalo aku drive sorg baby nk letak mne kn...mmg aku kne beli bnda alah 2...tp maybe lepas cuti besalin br aku g beli...bnda alah 2 mahai gak nk kne simpan duit blik ni...lps baby da kuar byk gak mau pkai duit...pempers lg...sume2 la...dr skang kne menyimpan...semoga Allah mmurahkan rezki aku selepas kehadiran si kecil ni....walaupn sedikit, aku bersyukur....

smpai sni je dlu...skang mmg cm xde mood nk update...lebih ske bca blog org lain...pggang sakit nk duk lme2 depan pc ni...si kecil dlm perut ni plak skali gerak sakt pgang2...perut yg penuh ngn baby cmni la...gerak skit pn da skt...sbr ye...

nota xde kaki : babe & L korang kongsi duit blikn aku car seat ni yer???...ahhahaha

1 comment:

  1. hahaha.. nnti aku kongsi dgn L belikan hadiah car seat ye.. hehehe

    ReplyDelete

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers