Monday, October 17, 2011

byk bnda nk crita!!!!!

mood: berehat pnjang....


byak bnda nk crita....tp xtau nk mula dr mana...rini br sempat bukk fb ngn blog....hp pn nth ke mana...cmni ke sesudah jd ibu...huhuu...



nti aku story satu2 ye....gamba pn byk kt suami...igt nk upload skali ngn gamba...tergelak sesorang ble tringat cerita smggu lepas...sgt klaka...mmg menjadi kenangan manis bwt aku walaupn sakit...huhu....mne ade org bersalin xskt kn....



skang ni aku ngh berpantang di rumah mama...nti aku story dr ari sab2 lepas 8hb 10 2011 hingga la ari ni....just nk kongsi cerita pada ibu2 mengadung....bkn sume cerita sme....jd jgn la cepat menilai bnda yg sme jd kt kte....bley jdkn panduan...pengalaman sume berbeza...nti aku crite pengalaman aku plak yer...


nota xde kaki: tggu yer...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers