Thursday, August 4, 2011

PERFUME OHHH PERFUME....



Mood : sy suke...sy suke

Ingat nk post entri ni ari selasa tp selasa ade cekup baby kt klinik...rabu lak bz je...bkn bz sgt ngn kje pn tp sakit perut dr pg smpai ke petang...adoi menagis lg aku dlm toilet....ni lah gara2 mkn makanan kt bazar ramadhan ni...ibu ngndung ni mne la sempat nk masak...kalo smpai umh da kul 6.30...stakat sayur je la yg sempat grg pn...yg lain mmg xde la...nasib baik la smlm bertahan berpuasa....sayang sgt kalo buke...

Ok la berbalik kita pada tajuk asal ok....serius aku ni jrg pkai perfume...kalo tringat je aku pkai...ade skali aku bli perfume yg botol kecik 2 yg 10 hinggit 2 smpai skang xabs2...sedang kan laki aku da pkai dua botol da...lme gak la aku beli rsenye nk dekat dua thun da kot....adoii...perfume 2 duk je dlm beg ni..hehehe....aku suke bau 2 sbb bau apple...tp aku ni mmg xpkai perfume maybe badan ni xberbau dgt kot...

Itu baru perfume kecik je....dlm seumur idup aku first time aku bli perfume botol besar n mahal time nk nikah dlu...yela tuk hantaran 2...dua 3 kali pk nk bli ke x...sbb pk aku xpkia...kebetulan leh dpt murah kalo dua...jd smbar je la...seb bek bkn jenama yg 300, 4oo 2...stakat seratus lebih je...aku mmg xske bazir2 ni...tp smpai skang perfume 2 still penuh...da berabuk pn duk atas almari 2....hahhaha...laki aku da bsing tya2 nape xpkai...bila da dia ckp cm2 br la rajin skit aku nk pkai...pas2 sbb kt opis ni rmai sgt yg isap rokok jd baju aku melekat bau rokok....kne la pkai perfume 2 gak....jenama pe nth perfume ni...aku bkn pndai sgt pn bab perfume2....hehehe..bwh ni ade gmba perfume 2....


ni la perfume nye...ok la baunye...penuh lg kn???...heheh

Ok lps je bli yg perfume tuk hataran 2 mmg xbli2 da perfume...jenis xpkai perfume watpe nk bli kn??....Tibe-tiba laki aku lak bwk blik satu perfume ni...dia ckp mmbe dia jual kt dia harga murah...40 hinggit rsenye..aku pn da lupa...yang dia ni tau aku xkai perfume dia bg lg satu perfume botol besar ni kat aku...korang rse brape tahun aku leh abiskn kedua2 perfume ni yer??...ade x smpai ank da dua 3???...hehehehe...mmg aku jenis xpkai perfume...perfume yg kecik 2 pn xabis2....ni plak perfume yg satu lg...br dua tiga kali pkai...bau dia sgt manis...aku xbrape nk suke sgt....jenama pe nth...


Smpai sni shj rini...hehehe...bye...luv u all....

Nota xde kaki : ari ni nota ni g cari kaki dia...jd xde nota tuk rini...hehehe

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers