Monday, August 15, 2011

BOBOY KE??...

Mood : penat skit...

Dua ari cuti xde pe yg best pn cm biase la...duk kt umh tdo...aku sgt kuat tido sejak mengandung...walaupn petang da tdo mlm 2 plak kul 9 aku da ngntuk...letak kpala je da leh tdo...hehehe...adakah baby nti akan kuat tido??...senang la mak sedara dia nk jaga nti...

berbalik pada tajuk...smlm satu famli aku berbuka kt umh maksu aku kt rawang...adoi gmba mmg xsnap sbb xpegang hp pn...lg pn msing2 di rumah sume xpkai tudung kn...jd mls la nk snap gamba..kul 530 da bertolak g rawang...singgah kt tesco rawang bli brg tuk wat puding cramel lg...dlm dua tiga mggu ni rsenye da 60 bijik telur da rsenye...smlm bli 30 bji lg da bli susu sejat 6 tin..da siap bli sume trus g umh maksu...yg bestnye paksu aku msak ikan bakar, tomyam susu siap ade bubur nsi lg....mmg bertambah2 la mkn...aku plak mkn xleh byk...sekadar meratah ikan bakar je la...heheheh....

sebelum berbuka 2 maksu aku pggil aku nk nengok baby aku laki or pmpuan....dia suh bg cincin...aku pn duk depan dia bg cincin belah rotan aku...pas2 maksu aku ikat ngn benang n dia suh aku tadah tangan....hehehe...excited da nk tau ni...ye la scan ritu xnmpk kn....tp ni sume suke2 je...bkn leh caya pn...cara nk tau baby pompuan or laki kalo cincin 2 gerak melintang or menegak 2 maknanye lelaki...kalo cincin 2 pusing2 secara mebulat maknanye perempuan....pe yg terjadi kt aku cincin 2 gerak melintang....kira ikut tilikan lelaki la...maksu aku nengok perut aku pn dia ckp lelaki...pe2 pn jentinanye aku terima je...asalkan sihat....

2 je la psl boboy 2...hehehe...da siap da nme lelaki ni...pe2 pn tggu je la baby ni kuar....heheh

Nota xde kaki: bley x aku nk bli bju lelaki skang???...yg ade sume bju unisex..kira dua2 leh pkai...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers