Friday, August 26, 2011

MAKIN SEBAK!!

Mood : sunyi (sume da blik kg)

Tggal sesorang kt opis ni buat aku sebak plak....sorg2 kuar opis rini smbil ucap slamat ari raya...aku yg last ni nk ucap kt sape la yer..huhhhuh....cian kn...

sebenarnye cm berat ati nk blik kelantan ni...mula2 excited jugak tp tibe2 je rse berat nk tggalkn famli kt KL ni...first time beraya dgn org lain...wat air mata ni nk jatuh je...pg2 lg aku da sebak dlm kreta nk g kje...dlm ati da niat pg raya nk tepon mama nk mntak maaf sume....2 pn da wat aku nk nangis...cmne yer korang leh tahan sebak kalo xraya ngn famli sendri....aku tau famli suami famli aku jugak...tp first time ni wat aku sebak sgt...lg ngah mengandung mmg sedih 2 cm xtahan je...aku biase pg2 bgun terus nengok mama msk pe...pg2 lg termenung nengok tv cte pe best pg raya...belum mandi n siap2 lg...bila sume da bgun br kelam kabut berebut bilik air nk mndi sume...pas2 lps abh blik solat hari raya ktorang salam2 mintak maaf bg duit raya...amik gamba...tiap2 tahun mmg cm2 la rutinnye...kalo kt kg pn cm2...tp kali ni kt umh org lain...huhuhuh...cm sesorg lak rsenye..padahal suami mil n fil sume ade....xsangka lak bley rse berat ati cmni...tbe2 rse sensetif cmni...

Sebab yg kedua aku rasa sebak, ofismate aku da brenti kje sbb smbung blaja kt penang....adoii...sesorang lg la aku kt opis....ye la aku ngn dia je pmpuan dlm opis ni...da rse cm adik sendri...bila dia salam n mntak maaf pg td aku leh tahan lg leh senyum2 lg...bila start dia nk nagis 2 aku mmg xleh tahan....da kuar da air mata time 2 tp tahan je...malu kot depan bos...pe pn seronok dapat kenal Athika Norlaili...lps ni xde da nk bergosip2 lg...kne gosip ngn wan je la(xbest)...hahaha...xde pn wat majlis perpisahn pe sume...kaksha pn xbg adiah pn kt tika...xsempat sgt2...xpe la...yg penting blaja rajin2...

Mcm2 aku ngh pk skang ni...adoiii...bju satu pe pn xkemas lg...blik ni g bazar n balik trus siapkn baju sume...hope raya ni menjadi satu pengalaman baru untuk aku...raya sebagai isteri sgt2 la berbeza dr ank dara dlu...skang ni syurga dibawah kaki suami kn??...tp mama tetap no 1 di hati...da menitis air mata ni...smpai sni je la dlu...kang begkak mata ni laki aku tya mcm2 lak...

p/s : Semoga dapat pose penuh...da lama sgt nk pose penuh...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers