Thursday, June 23, 2011

THIS IS BEST BRO!!...(tiru Nabil Raja Lawak)


Mood: ngntuk sgt...last pose ganti rini....

Smlm teman memey main futsal lg...kali ni jauh skit...aku pn xpnh g lg...kt Jlan Klang lama...mula2 mls gak nk g tp memandangkn duk sorg di umah seram plak...hahaha...umah sendri pn nk
takut bkn bsr sgt pn umh aku 2...aku pn follow la...berbekalkn kacang rebus yg bli kt psr mlm smbil kunyah2 dlm kreta...xbley brenti mengunyah skang ni....

sesampai je kt tempat 2...aku rse tmpt futsal yg pling best....THIS IS BEST BRO!!...bkn stakat gelanggang futsal je ade kt stu segala mcm gelanggang la ade...badminton ade..pingpong ade...snooker ade...gym ade...bola keranjang ade...siap ade tmpat urut kaki...kaki je bkn bnda lain,....pling aku rase the best TOILET dia...sgt bersih siap ade shower yg cm kt hotel...selama aku ikut memey g main futsal inila tmpat first yg bersih toiletnye...phm2 je la ngndung ni tmpat pertama dituju toilet...asik nk kencing jek...pas2 pling2 aku rase THIS IS BEST BRO!!...sbb dia ade surau yg sgt selesa...rsenye tmpat 2 mesti cina punya tp dia tetap sediakn surau....

Dr sini aku wat kesimpulan la maybe tempat ni
baru kot jd sumenye bersih n teratur...lepas ni xtau la...aku ade snap pic dorg tgh main....

Disebabkan Pic ni aku cm rase nk 2kar hp baru...sbb xleh nk zoom...pye la lme aku pkai hp ni br skang aku tau...seb bek la hp ni org bg hadiah...kalo aku bli sendri menyesal kot....

Nengok lantai kt luar gelangang 2 berkilat lg..

Ok la sni je la cte....asik futsal jek...bkn pe mggu ni je da 4 kali dia main ftsal...slalunye smggu skali je...da mcm pemain profasional plak...hish...pas2 mula la bju belambak aku kne basuh...skang ni smbung kerja pg2 lg da ngdap blog...gila tol...ok bye...luv u all...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers