Tuesday, June 28, 2011

ROMPER.....


Arini br berkesempatan nk menulis lg...smlm bz giler smpai xsedar da pkul 6 ptg...bz gile bejalan ke printer yg jauh dr meja ni smpai tumit aku sakit...smbung psl cter carter romper yg aku bli tuk ank aku dlm perut ni...sebelum tulis ni td asik menendang je...n aku da nmpk perut aku bergegak bile kne tendang...syok gila...aku smpai gelak sorg2...pas2 bila laki aku nk nengok dia xwat pn...malu kot..haha....bila umh bsing or aku bercakap 2 mula la dia pn tendang2..nk berckp gak ke...xpn dia ckp mama dia ni bsing sgt..hehehe...sab2 ni nk scan n nk tau jentinanye...xsbr da ni...

Ok la cte sal romper 2 sebenarnye sume warna putih....ni gambanye selepas dibasuh n ngh sidai..

ade 6 helai kn...aku bli time g brem mall...3helai RM10 hinggit...murah kot..sbb 2 aku sambar gak....tp sume yg org 2 jual sume putih...lps ni mau cr bju plak skit2...sarung tgn n sarung kaki...

sebenarnye baju ni aku xangkat2 lg...hahha....smpai laki aku ckp cm da ade baby je kt umh ni...

2 je la kot cte sal romper ni...aku mmg mnat sgt romper ni...first aku bli dlu tuk ank buah aku pn RM 35 tuk 5helai...mahal kn...tp standard la kot sbb ade warna....skang ni stop bli romper sbb cm da byk plak...

ok la...nti smbung lg k...cte sal lain lak...nk cte lebih2 nti ade plak yg nk tiru aku...cm xde bnda lain nk wat...sume nk ikut aku..bye..luv u all

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers