Monday, June 20, 2011

AZAM BARU....

mood: penat gila...

sebenarnye dr hari sab2 lg aku da beria2 nk sambung blik blog aku ni...xmo tggal2 da...lme gila aku tggalkn blog aku ni...aku da mengadung 5 bln br idea nk menulis sume dtg...pembawakan budak kot....sebenarnye rini aku nk update 3 entri yg aku draft kt bb aku...tp sgt2 la xsempat...dr pg aku ngadap drawing n kne kira jarak cable pe sume....adoiii juling2 da mate ni...merah la biru la...dr pg td br siap satu je claim....tp claim ni cecah ribu2 wooo....kalo xwat btul2 xde bonus kot??...huhu...bos lak ckp kalo claim ni siap sume leh bulan pose nti berbuka kt d'PALMA....aku xpnh g berbuka pose kt sne.....2 yg berkobar2 nk siapkn gak claim 2 sume....

azam aku mmg xnk da tggalkn blog aku sendirian...aku nk update bnda baru...nk buh bnda baru...tp sgt2 la xreti....hope babe n L leh ajar aku...pas2 entri aku dua kali kot kuar....cm babe jugak aku pn mencik...aku igt mmg cm2...rpenye2 ade settingnye aku xreti wat...babe tulunnnnn.....

Babe ko bg inpirasi aku nk berceloteh lg...maybe aku wat blog ni cm diari hamil kot...ahahha....

L plak ajar aku bg blog aku nmpk cantikkk...pleaseee....

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers