Monday, June 20, 2011

Nengok mie main futsal (18 Jun 2011) 11pm...update rini..

Lama gila kot aku xbuka blog aku ni....dr sebelum aku kawin lg...last update pn time buh kad kawin...adoii...gila lame...ade la smpai aku lupe email n paswed....pas2 kje plak belambak...xde masa lak aku nk menaip kt cni...ni pn aku menulis time lepak2 nengok husband aku main futsal...tibe2 teringin plak nk menulis...pembawakan budak ke?...hehehe...ni pn bnyak kali aku pk nk sambung tlis kt blog aku sbb babe ckp tlis je la...sejak2 da kwin aku asik bce blog org je...gempak gila kottt....upload gamba sume...pas2 rmai gal yg follow...best besttt....ok berbalik pada tajuk utama

Slalu sgt kot aku nengok laki aku ni main futsal..hehhe...bukan xbiase pn...dalam semggu ade la sekali....masa becinta dlu n nk dekat2 kawin jarang da aku follow dia g main futsal...skang ni da ngndung asik nk ikut je....xtau la nape..kalo cti leh la ikut kalo kje mmg xlarat da la nk ikut sbb skang ni asik nk tdo awal je...pas2 tdo lak xleh da nk tdo sorg takut kaki krem lg pas2 xde sape nk tlong tolak kn ujung kaki 2....huhuh...sakit wooo....mengada2 pn ade gak...heheh

bosan gak nengok dorg ni main futsal....yela aku bkn brape minat sgt...slu sebelum kawin ade gak la aku try main skali dua...pnat gilaa...sejam 2 rse lme gila...da la main asik nk gelak2 je, cmne la masing2 xmengah....biase la pmpuan main futsal kn...tujuan sebenar main futsal dlu sbb geram nengok laki aku main asik xmsuk gol...hahhaa...cm la aku ni bgus sgt...sepak bola 2 pn kdg2 leh miss,....hehhee...bola kemana aku da tergolek...bila igt blk mmg klaka gila...tp sronok sbb leh kuarkn peluh n bakar lemak yg cm da tepu 2...tensen pn leh kurangkn...leh la sesape yg nk try...jgn igt futsal hanya untuk lelaki je...main bkn sbb nk menang or score gol tp kepuasan time main ngn team...best kalo luangkn bersama famli...aku dlu main pn geng ngn akk n adik2 je...yela adik bradik aku da 5 org pmpuan leh la wat team....hehehe...tp 2 sume dlu sbelum kawin...skang akk2 aku da kwin n da ade ank mmg xde la nk main futsal...kalo nk main pn main kt depan umh bapak aku...ye la gila ke bini2 org nk main futsal smbil gelak2 cm org gila??...batter jd pasukan pom pom kt tepi je...smbil 2 leh mngunyah jajan...ahha...

aku nk cte g sal main futsal ni, mmg la kuarkn peluh n sihatkn badan tp bila keesokan ari selepas main futsal 2 mmg jalan cm angkasawan pkai sut 2...huhuhhu...betis n peha sume skt...ni la akibatnye xpanaskn badan dlu....ye la da excuted lebih kn...laki aku main pnskn bdn skit je xde pn skt2...maybe sbb dia slalu main kn...yg kite ni main bedal je...belasah je la agak2 da pans je trus kejar bola 2...pas2 soknye tutun tgga cm nk tercabut betis...2 menunjukkn lemak byak gila kot....kira pebakaran lemak yg tepu telah berlaku...ahhaha...

Tibe2 yg dlm perut ni pn menendang2....2 maknanye dia suh brenti dr membebel2 sorg2...aktif gak yg dlm perut ni nk main futsal skali la kot....nk main bola yer....ank lelaki kot....naluri aku rse ank lelaki...nengok la bln depan aku g scan...tggu la yer...aku stop kt sni la...kematu da bontot aku ni...rse2 mau aku draft dua entri skali time dorg main ftsal ni...ok la bye...luv u all...(cm la rmai sgt yg bace blog aku)...

p/s: draft time nengok mie main fusal sab2 ritu...rini br update...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers