Thursday, December 13, 2012

Buah..buah..dan buah

Salam....

Pertama skali bln ni umh aku pnuh ngn buah...br je abis mkn pas2 ada lg...mmg asik berbuah2 la kami satu famili...icha pn xketinggalan...dia yg pling seronok skali tp bila bg dia mkn tau plak wat muka pelik...

Aktiviti berbuah ni start bila aku blk ke kg mertua di kelantan...punya la byk buah rambutan...sampai aku batuk-batuk disebabkn penangan rambutan...batuknye smpai xleh tdo...adoii la...blk kg ritu sbb kenduri ayie la...next entri la tulis psl ayie 2 ek...br teringat psl dorg...nk dkt sebulan da kot...hahaha...pas2 mertua aku dtg umh then bwk lg buah2an...tiap2 ari ada pencuci mulut okayyy...

Sebenarnye nk cite psl doyan...aku dlu bkn peminat durian....kalo mak aku bli durian then dorg akn riuh2 kt dpur mkn doyan tp aku duk layan tv...sbb dlu time aku skola ada insiden yg menyebabkn aku xsuke doyan....tpiiiiii tiba2 dan xsemene2 aku da tersuka kt doyan....skang ni tiap2 ari mkn doyan...xla byk skadar dua tiga ulas je....ok la sbb dlu seulas pn aku xnk...skang ni dgr je doyan da terliur....rse rugiiiiii dlu xsku doyan....

Nota xde kaki: teringat doyan yg paiz bli smlm ada lg 3 bjik xmkn...huhuhu

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers