Thursday, December 13, 2012

WEDDING EN SEMUT API & PUAN SEMUT KECIL-KECIL

Salam,

entri sebelum ni aku ada nk cite psl kenduri kendara si ayie ni, ayie ni sepupu laki aku & aku pn knal la ngn bini dia...kira dorg ni org pertama aku jumpa time first date ngn laki aku dlu,...first date berempat okay nengok wayang cite upin ipin...bley??....hehhehe...dorg ni mmg sgt2 sporting...mak n ayah ayie pn sgt best...first org tua aku jumpa blah laki aku mak n ayah ayie la,...jumpa mak n ayah sedara dulu br jumpa bakal mak mertua tau...hehehe....sbb MIL & FIL aku duk kelantan kn...mak n ayah ayie duk KL jd jumpa la dorang dulu...mmg dorg sporting....smpai skang la best kalo jumpa dorg...rasa macam famli sendri...

kalo nk tulis sejarah ayie n aimie ni aku rse pjg sgt kot...aku xtau sgt la cmne dorg jumpe pe sume...sbb xtya la laki aku...tp dorg da lame bercinta-cintun ni....akhirnya ke jinjang pelamin jugak...slalyu gak dlu kalo aku g dating ngan laki aku dorg ni pn ada...ada gak ktorang jd gila g PD mlm2 buta pas2 smpai PD xde tempat nk tido...last2 tido dlm kreta...cite ni kalo org tua tau mau ngamuk...ahhah...ala time hangat bercinta cm2 la...skang ni da kawin ade ke nk g PD lg??/....hehehe...

byk cite sal dorg yg penting aku mmg enjoy kalo kuar ngn dorg...jom la kite layan gamba kwin dorg...ni dr kamera aku je...ala kamera murah je pn sbb 2 la xbrape cantik....

HARI PERNIKAHAN 16.11.2012


 time ni ngh tggu nk nikah kot....


 ni pn same....siyes ayie nikah mmg senang...xde salam2 tangan tok kadi pn...rilek je nikah...Alhamdulillah Allah permudahkn perjalanan ayie & aimie...walaupun sebelum ni sukar bg dorg tp Allah permudahkan di hari pernikahan....dengan sekali lafaz sahaja dorang bergelar suami isteri...


ni nk batal air sembahyang kot...laki aku je duk snap gamba ni...aku duk melayan icha...


time da abis2 sume2 2....bergamba di pelamin la plak kn....


comel je aimie kn???

HARI PERSANDINGAN 17.11.2012 (PEREMPUAN)

Layan je la gamba yer...
 icha pelik nengok ayie....


 same cantik sama padan....sweet sgt...



 ayah ayie...merenjis...

 laki aku pun nk merenjis ...aku pn merenjis tp xde gamba...aku merenjis siap bwk icha...hahahha

pelamin yg cute sgt....

MAJLIS MENYAMBUT MENANTU 25.11.2012 

Gambar kat majlis belah lelaki ni xbrape nk byk...sbb kamera xbwk...pkai kamera hp je...adoiii la cmne leh lupa nth...ni sume gara2 nk cepat la ni....

 suka sgt sebab pelamin baju sume la cantik sgt...ni sume aku yg tolong dorg pilih2...hehehe...aku lak yang lebih2 kn??....excited okayyy....hehehe
ni br sepupu belum lagi adik aku nk kawin...

 semoga korang kekal hingga ke syurga...cepat2 hasilkan baby yg cumel...

SELAMAT PENGANTI BARU BUAT AYIE & AIMIE...

Okay sampai sini je la dulu yer....nti ada masa aku up entri lg....buat masa skang ini je yg menarik...hehehe...lps ni big wedding adik aku plak... bye...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers