Thursday, September 13, 2012

LAMANYA TGGAL....

Salam,...

Lama da aku tggal kn blog aku ni...aku xupdate pe2 pn psl diri aku...psl life aku...sbb aku tbe2 jd fobia ada org duk copy paste pe yg aku tulis...adoiii...da xde kje lain kot...aku maafkn dia...salah aku jugak kot...maaf kan sayaaaaaaaa.......

last update sume email yg kaklong bg...lps 2 bz n xde mood nk menulis...mengarang...membebel...segala 'me' lg la...huhuh...

Ari ni cm biasa kje...kje...dan kje...(padahal fb..fb..dan fb...)

banyak benda aku nk kongsi sebenarnye...tp xtau nk mula dr mne..byk hal peribadi...kalo dicerita byk org akan terasa...banyak yg akan sentap...byk akan ckp xyah la nk cerita buruk or salah org lain nti terkene kt btg idung sendri.... :(

aku sedar idup ni cm roda...xsemestinya kite akan ada kt atas je...satu ari nti mesti kite merasa gak duk kt bwh gak....dan tak semestinya kita duduk kt bawah je suatu hari nti mesti kte akn ada kt atas jge...jd xyah nk bangga sgt dgn pe yg kte ada skang...xyah nk sombong sgt ngn pe yg kite dpt...cukup sekadar ucap alhamdulillah....

Aku igt satu bnda je...Allah byr cash skang ni xde guna kad credit...kalo xkne kt dunia akan dihitung diakhirat..wlaupun sebesar zarah.....aku ni bkn pandai sgt bab agama...tp aku tau mana halal...mana haram...tau mane baik...mana yg ta elok...

#pe aku merepek ni???....adoiiii....ari ni emo lebih....bnyak bace blog yg sedih2 la ni...hahaha...sesape yg baca wat2 xpenah bace je la ye...

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers