Saturday, March 27, 2010

yeaaaa!!...jumaat dtg lg.....

sronok ble ari jumaat ni...sok da cti......hehehehe...mula la nk plan mau g mne sok...yg penting tdo msti lebih...hahahah.....aku pn xtau g sok nk g mne...igt nk g cr roller blade 2...tp ssh la nk cr skang ni...kalo ade pn beratus2...yg kt JJ plak murah tp sgt xbekenan.....huhuh...da lme da aku mencari bnda alah 2....giant mne lg ye yg leh aku g cr...nengok la sok cmne..kalo leh aku nk sgt....huhuh....ye la nk kuar kn peluh skit...berat bada sudah naik ni...aku da kurg kn mkn...shari sekali jek mkn...kalo tgh ari pn mkn skit jek...ptg mkn skit...mlm mmg xsentuh da bnda2 yg leh msuk mulut ni....ssh gak mau diet...huhuh....dorg ckp aku xyah diet...tp tumit aku da start skt...org ckp kalo tumit skt maknanye berat badan bertambah...kaki xdpt nk tampung la....cian kaki aku...hehehe...tp aku ni kalo nengok org mkn kecur air liur la...mak sdare aku lak ckp biase la darah ngh manis mmg selera jek mkn....hehehhe.....mentang2 la ade ura2 hasrat ati nk kwin...mula la dorg ni wat kesimpulan kn....tp kurus sgt pn xcntik kn???....nti pkai bju kwin pn xde shape...yg aku xleh tahan 2 ble lps mkn jek pyut ni buncit la...huhuu....lepas mkn shj...ble bgun pg xde la plak..xphm aku....lantak la....

ha...smbung cte smlm....psl bju tuk jd pengapit alia....da la dua helai...aku lak mmg btul2 ngh xde duit....mmg kering gila...smlm aku selongkar almari mak aku.....mmg byak bju kebaya dia...ahhaha.....mata aku terpandang yg warna pepel...huhuhu....trus aku sauk pkai...try nengok kalo muat....fuh seb bek muat...cume longgar skit....aku tunjuk kt mama, mama ckp nti dia kcik kn....save duit aku...hehehe...slagi leh jimat baik aku jimat...skang ni lg sehelai...warna biru lak 2...seb bek warnanye xssh nk cr....skang misi mencari warna biru...aku akn suh mak aku lak selongkar bju dia...heheheh....mak aku mmg byak bju kebaya sbb dulu dia kurus...mmg dia xpndang la bju kurung ni sume stok kebaya jek...skang ni bdn dia da naik biasa la mkin berusia ni kan....jd bju2 2 mmg dia xmuat...dia pn suh jek ank2 dia amik....nasib baik la ade bju 2 kalo x aku kne la bli bju br...pas2 xde la bju raya...just pkai bju 2 jek...huhuhu....lega skit aku rini...kalo x serabut jek...

skang ni aku nk kne cr inai tuk alia lak...huhuhu....nti aku crkn ye lia...aku bz skit xsempat nk ke jln TAR 2....jln tar 2 yg aku mls nk g sbb rmai sgt org...pas2 nk park kreta pn ssh...nengok la sok aku g sne ngn mie...kalo leh nk cr awl2 sng nti xde la klam kabut...

k la nti smbung lg....

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers