Wednesday, March 24, 2010

rini ari rabu.....

ari ni biase la mangun g kje sume...nengok fb...kebun...ikan...mytown...selesai sume 2 nengok jam da kul 11...hahahha.....lme tul....td time aku sbuk ngn fb ade lak mamat ni ym aku....huuhuh....dr aku da lpe dia tbe2 teringat blik cte dia....ngongs tol...kalo nk crite mmg pnjang leh jd novel ni...sanggup ke nk bce...aku pn da mls nk bce novel2 ni...meleret2 la cte nye....

balik pada crite aku td ala mamat ni dlu aku pnah ske dia....hahahahah....klaka jek....tp dia tolak aku...gedebuk aku jatuh cm nangka busuk daaaa........heheh....pe x nye aku ngn berani nye ckp aku nk kapel ngn dia???...bley cm2???....aku peduli pe???da lmbat sgt mamat ni....aku move la dlu....aku nk jwpan dr dia tp dia bg soklan lg kt aku...dia bley tya pe jaminan kalo dia trime aku...bley ke aku wat dia bahagia...pe buktinye???....nk suh aku wat surat wasiat ke pe ni???....cm kapel kontrak pn ade gak...kalo aku langgar pe yg dlm kontrak 2 kira batal la...kira ptus la???...budus kn???...

ahhhhhhhhh.....lantak ko la...ko xnk kt aku blambak g la org nk kt aku....blagak sgt kn 2 psl la ank dato 2 pn reject ko...hhehehehe.....balik pada ym dia 2...dia leh tya aku cmni "sha still kje koperasi ke??"....aku plik gak...ko knal aku br sehari ke???....xkn aku kje pe pn ko xtau....koperasi 2 akk aku la....aku pn jwp la sjak bile sha kje koperasi lak???....dia leh jwp 'mukan ek....kje company teksi ek???'....dlm ati aku ni lg membara jek...yg kje company teksi 2 akk aku yg first....ko ni nyanyok ke pe???.....aku trus ckp xpe la xpenting pn....dia leh nk mrh lak jwp "oloh tya jek"......slh aku ke???....hish...aku pye mood da ok rini...ko wat spoil lak....trus aku tutup ym mamt 2....lantak ko la...hahaha

2 crite rini yg xsmpai tgh ari lg....nti la ade cte lg aku cte...aku hangin sbb 2 nk tlis jek rse nye....eh da tgh ari kn???....nk mamam tp cm xslera la...huhuhu....sjak aku kne serangan food pioson ni slera pn da kurang....nk mkn kentang putar dr smlm xdpt ni....huuuhuu

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers