Monday, December 19, 2011

ULAN TAHUN PERKAHWINAN KU YG PERTAMA...

Mood: sakit gigi...

pejam celik pejam celik da setahun ktorang berkahwin...ank pn da dua bulan...xde pe sebenarnye nk cte...cume nk bgtau byk bnda yg kami lalui sbelum berkahwin da skang ni da mempunyai ank..

trima ksih buat suami yg sentiasa kuat menyokong aku...yg sentiasa ade dgn aku walaupn aku tgh ssh...sentiasa sbr dgn kerenah aku...sentiasa ade time aku ngh sakit nk besalin...sentiasa teman aku smpai ke hospital walaupn xsempat nk msuk labour room...sme2 jga qisya walaupn xreti sgt...bg tdo qisya walaupn ngh nengok bola...hehhe...

dlm sethun ni mcm2 kte lalui...tp bg aku setahun ni sgt2 la bahagia...tp sgt2 bahagia bila da ade qisya...walaupn da ade ank tp suami ckp mcm br2 kwin je...kasih syg dia makin bertambah sejak kami mempunyai anak...aku besyukur sgt Allah still beri kami kebahagian walaupn kami sentiasa alpa kepadaNya...

semoga perkahwinan kita kekal sehingga ke anak cucu...smoga awk semakin sygkn saya dan ank kita...smoga kita skeluarga sentiasa dilindungi Allah da diberkati...

walaupn ulangtahun kami smlm tp xg mne2 pn...hadiah pe2 pn xde...aku ngn qisya melopong kt umh mama...hahah...xpe la..sume 2 bg aku xbrape penting yg penting kami sentiasa saling menyayangi n mempercayai satu same lain..

nota xde kaki : SAYA SENTIASA SAYANG AWAK N QISYA..

No comments:

Post a Comment

kumen disini

MIESHA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers